اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد
سرخط خبرها

وسترن دیجیتال بخش هارد دیسک و فلش مموری خود را از هم جدا می‌کند

  • کد خبر: ۱۹۱۶۶۷
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
وسترن دیجیتال بخش هارد دیسک و فلش مموری خود را از هم جدا می‌کند
وسترن دیجیتال در حال تقسیم شدن به دو شرکت است: یکی برای تجارت فلش و دیگری برای محصولات ذخیره‌سازی روی هارد دیسک.

شهرآرانیوز -  شرکت وسترن دیجیتال جدایی این دو بخش را در کنار نتایج درآمد خود اعلام کرد و خاطرنشان کرد که از بین‌بردن کسب و کار فلش خود به وسترن دیجیتال این امکان را می‌دهد تا به «ارزش واقعی خود برسد.»

وسترن دیجیتال در سال ۲۰۱۶ شرکت «سن دیسک» SanDisk را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خرید. با این حال، همانطور که وال استریت ژورنال اشاره کرده، این تصمیم عملاً به بخش فلش وسترن دیجیتال اجازه می‌دهد به عنوان یک تجارت مستقل فعالیت کند. انتظار می‌رود این جدایی در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ انجام شود.

دیوید گوکلر، مدیرعامل وسترن دیجیتال در بیانیه‌ای گفته است: «کسب‌وکار‌های هارددیسک و فلش ما هر دو در موقعیت مناسبی قرار دارند تا از پویایی بازار مهم صنعت ذخیره‌سازی داده بهره ببرند. با توجه به محدودیت‌های فعلی، در هفته‌های اخیر برای هیئت مدیره واضح‌تر شده است که جدایی این دو قدم درستی است.»

در سه ماهه گذشته، با کاهش فروش حافظه فلش و دیسک درایو، درآمد وسترن دیجیتال نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد کاهش یافت. وسترن دیجیتال اخیراً مجموعه هارددیسک‌های خود را گسترش داده است تا شامل SSD‌های NVMe برای Steam Deck و ROG Ally و همچنین کارت‌های ذخیره‌سازی قابل ارتقا برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس شود.

در حالی که وسترن دیجیتال سال‌ها برای ادغام با Kioxia، سازنده ژاپنی حافظه‌های فلش، در حال مذاکره بوده، طبق کزارش‌ها این دو شرکت هفته گذشته پس از رد معامله توسط سرمایه‌گذار غیرمستقیم Kioxia، برنامه‌های خود را لغو کرده‌ند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->